Listing 1 - 10 of 69 << page
of 7
>>
Sort by
A history of broadcasting in the United States.
Author:
ISBN: 0195004752 9786610605026 1280605022 019802004X Year: 1968 Publisher: New York : Oxford University Press,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Tells how radio and television became an integral part of American life, of how a toy became an industry and a force in politics, business, education, religion, and international affairs.


Book
Bouwstenen voor een mediabeleid.
Author:
ISBN: 9014025238 9789014025230 Year: 1977 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom


Book
De netwerkmaatschappij : sociale aspecten van nieuwe media
Authors: ---
ISBN: 9031312126 Year: 1991 Publisher: Houten Zaventem Bohn Stafleu Van Loghum

Writing for the medium : television in transition
Authors: --- ---
ISBN: 9053560548 9786611979560 1281979562 9048503493 9789053560549 9789048503490 9781281979568 6611979565 Year: 1994 Publisher: Amsterdam : Amsterdam University Press,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Is there still room for literature and science on television ?


Book
De nieuwe sportwereld : de opkomst en ontwikkeling van de mediasport en het mediasportpubliek.
Author:
ISBN: 907707273X 9789077072738 Year: 2004 Publisher: Nieuwegein Arko Sports Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Sport en media hebben in beginsel een hele heldere relatie. Wanneer een persoon of team uitblinkt in een sport, volgt automatisch de aandacht in de media. In de loop der jaren is het media-aanbod echter enorm uitgebreid. Van het weekblad tot het dagblad, via de radio naar de televisie. Sport bleek een populair en dankbaar onderwerp en de alsmaar groeiende aandacht heeft ertoe geleid dat sport en media langzamerhand met elkaar vergroeid zijn geraakt. De nieuwe sportwereld is dan ook het verhaal van de wereld van de mediasport. Een wereld waarin door sport-, marketing- en omroeporganisaties op commerciële basis voor de televisie gereconstrueerde topsport wordt geleverd. Dit heeft de sportwereld in veel opzichten voor altijd veranderd. En zo ook zijn volgelingen. Voor een sportevenement hoeft de sportfan zijn stoel niet meer uit te komen. Maar ziet dit mediasportpubliek wel dezelfde wedstrijd als het stadionpubliek? En wat voor gevolgen heeft dit voor de sportliefhebber, de media en de sport zelf? De nieuwe sportwereld portretteert de wereld van het mediasportpubliek en biedt een helder inzicht in het ontstaan en het groeien van de opmerkelijke relatie tussen sport en media. (Bron: covertekst)


Book
Massacommunicatie : een inleiding
Author:
ISBN: 9029546220 Year: 1991 Publisher: Amsterdam Arbeiderspers


Book
Revolution auf dem Bildschirm : Die neuen Medien Videotext und Bildschirmtext.
Authors: ---
ISBN: 3442112656 Year: 1979 Publisher: Munchen Goldmann

Television in Europe
Author:
ISBN: 0195069420 1423736591 0195361547 1280525754 1601298218 9781423736592 9780195361544 9780195069426 0197703798 Year: 2023 Volume: vol *6 Publisher: New York ; Oxford University Press,


Book
Verpleegkundige informatica.
Author:
ISBN: 9035223578 Year: 2001 Publisher: Maarssen Elsevier Gezondheidszorg

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Verpleegkundige informatica geeft een eerste indruk van wat de informatietechnologie betekent voor de patiëntenzorg en de verpleegkundige professie. Uitgangspunt is het inzichtelijk maken van het verpleegkundig handelen met behulp van informatica. Aan de orde komen : het verpleegkundig beroep, computers in de gezondheidszorg, informatiesystemen in de gezondheidszorg, verpleegkundige toepassingen, probleemgebieden, ontwikkelingen van verpleegkundige informatiesystemen en trends in de verpleegkundige informatica. In de derde ongewijzigde druk is vooral aandacht besteed aan nieuwe ontwikkelingen in de gezondheidszorg en de verpleegkunde in het bijzonder, die de verpleegkunde informatica beïnvloeden.

Listing 1 - 10 of 69 << page
of 7
>>
Sort by